.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پيام نوروزي طاهايي استاندار مازندران
شمال نيوز: استاندار مازندران با تبریک عید نوروز 92 بر مردم مازندران، اظهار داشت: نوروز فرصت تغییر احوال در بهار جان انسانیت است.
سید علی اکبر طاهایی در پیامی با تبریک نوروز 92 آورده است: بهاران، هنگامه ي شورآفريني هستي و رستاخيز حیات بخش طبيعت، بازآفريني پرشکوه هستي در جامه ي آراسته ي درختان و شكوفه ها و رمز حضور و خضوع خلقت در برابر صانع و نقاش ازل است و نوروز، منشا تحولی عميق و امید انگیز در پيكره و روان آدمي و سروش جاودانه ي صلح و سازگاري ست. آيينه ي نكوترين سنت هاي ايراني كه در ميعادگاه پيوند با سنن آسماني اسلام، به آييني مانا و بزرگ بدل شد، چراكه اسلام دين نكويي ها و خوبي ها، صله ي ارحام و احترام به بزرگان و والدين و نوروز، روز تازه كردن ديدارها و ميعادهاي نو و همجواري دل ها و جان ها و فرصتي ناب براي اعتلای اندیشه و مرام انسانی ست.
وی افزود: نوروز یکی از عمیق ترین و پرمنزلت ترین سنت ها، نشانه ي  پاکی، روشنایی و بالندگي  و عاملي برانگیزنده و موثر در فهم دستگاه عظيم خلقت و هدایت ذهن مخلوق به خالق و جهان است.
 قرن هاست که نوروز در آغاز هر بهار نور امید و شادی را در دل هاي مردم این دیار می‌افروزد. نام چنین آيینی یادآور تاریخ دیرپا و پرفراز و نشیب ملّتی است که از ارکان فرهنگ و تمدن بشری محسوب می‌شود. نوروز هویت انسان ايراني مسلمان است.
سالی که سپري شد در سايه ي شعار حكيمانه ي توليد ملي، حمايت از كار و سرمايه ايراني و عزم راسخ دولت خدمت گزار براي خدمت رساني و آباداني، سالی سرشار از فتح های بزرگ و گام های ارزشمند در راستای عمران و توسعه ایران اسلامی و مازندران عزیز بوده است، سالی كه ملت مومن، انقلابی و با عظمت ایران اسلامي چون همیشه با حضور حماسي در عرصه های شكوهمند انقلاب اسلامی و آفرینش حماسه 22 بهمن، به رغم تحریم ها و تهدیدهای فراوان دشمنان، از عزت و اعتبار ایران اسلامی صیانت نمود و کام دوستداران انقلاب اسلامی را با حضور متعهدانه و شورانگيز در صحنه هاي حمايت از نظام مقدس جمهوري اسلامي و تبعيت محض و عاشقانه از فرامين مقام معظم رهبری " مد ظله العالی " شيرين نمود و يقيناً سال جدید نيز به یاری خداوند سبحان در سایه سار هدایت های حكيمانه ي رهبر معظم انقلاب اسلامي" مد ظله العالی " و وحدت و هم دلي آحاد جامعه، سال تداوم توفیق ها، سربلندی ها و حماسه آفرینی ها خواهد بود.
 در اين بهار خجسته، گرامي مي داريم ياد و خاطره ي همه ي بهار آفرينان و شهداي جان بر كفي را كه در مسير پاسداري از عزت و اعتبار ايران اسلامي و فتح قله هاي آزادي و استقلال، با در نورديدن مرزهاي اميد و آرزو، جان شيرين و عزيز خود را نثار كردند و نيز گرامي مي داريم ياد همه پدران، مادران و همسران نستوه شهدا كه نوروز و نوروزهاي پیشین در کنار ما بودند و اینک در طلب بهار و لقا عزيزان شهيد خويش، به شقایق های گلشن یار پیوستند، از جمله فقيد سعيد حاج حسينعلي امين تبار، پدر بزرگوار 3 شهيد والامقام، بانو زنده یاد حاجیه خانم خورشید حاجی شمسی، مادر مجاهد چهار شهیدسرافزار مازندران، شهیدان نجاریان و بانوي فقيده سعیده شهربانو حسین شیرودی، مادر نستوه امیر خلبان سرلشگر علی اکبر قربان شیرودیو 5 جانباز شهيد عزيز و گران قدري كه در تداوم راه و آرمان حضرت امام(ره) و انقلاب اسلامي در سال 91 به قافله شهيدان پيوستند.   
بر خود فرض مي دانم در آستانه ي سال نو از هم دلی، همراهي و مساعدت آحاد مردم عزيز و قدرشناس استان، زنان و مردان شريف و مومن، شهرنشينان و روستاييان با صفا و صبور، علما، ائمه جمعه و جماعات، اصناف، بازاريان، كشاورزان، صنعت گران، كسبه و تجار، دانشگاهيان، دانش جويان، طلاب و فرهيختگان استان، اصحاب فرهنگ، هنر، قلم و رسانه، دانش آموزان، معلمان، ورزش كاران و مربيان تلاش گر آنان، تمامي كارگران و رانندگان لايق و پرتلاش و همه مسوولان، مديران و تلاشگران بخش هاي خصوصي، نهادها و دستگاههاي دولتي كه با همگامي و همراهي خويش، زمینه ی گام نهادن در عرصه هاي جديد توسعه ي پايدار و پيشرفت همه جانبه استان را فراهم آورده اند، صميمانه قدرداني نمايم و ضمن شادباش نوروز فرخنده و خجسته، روز و روزگاري سرشار از توفيق،اميد و بهروزي براي تك تك آنان از آستان خداوند سبحان آرزو نمايم.
اينجانب عيد سعيد و باستانی نوروز را به محضر مقام معظم رهبری ( مد ظله العالي ) ، جناب آقای دکتر احمدی نژاد، ریاست محترم جمهوری، هیات محترم دولت، مردم شریف و ولایت مدار مازندران و به ویژه به خانواده های گران قدر و عزت مند شهیدان ، ایثارگران ، جانبازان و آزادگان و همه ره پویان صدیق خدمت گزاري به مردم شريف ايران اسلامي، تبریک و تهنیت عرض نموده، اميد وارم در سال 1392 با بهره گیری از رهنمود های حكيمانه و الهي امام راحل( ره )  و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامي" مد ظله العالی "، راه پرفروغ توسعه و تعالی ایران اسلامی به ويژه مسیر اعتلای استان سبز و آباد مازندران در فضايي سرشار از هم دلي، وحدت و هم افزايي تا تحقق اهداف عاليه و راهبردي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و دولت خدمت گزار تداوم یابد.
اميد است بهار و نوروز، رسولِ آغازي خجسته گردد براي شادي ها و شادباش ها و زمينه ي تحولي راستين براي حضور در گستره آسماني انتظار فرج و ظهور دادگستر نهايي، حضرت وليعصر (عج الله تعالي فرجه الشريف)و ايمان و يقين به وعده الهي و روز موعد تا آرمان انتظارمان از زمستان غيبت به بهار ظهورش برسد، انشاءالله.
نوروز سال 92 مقارن است با ايام فاطميه، روزهاي غم انگيز شهادت بنت رسول نور و راستي و پاكي، حضرت محمد بن عبدالله "صلوات الله عليه و آله"، آخرين حلقه از سلسله ي نوراني رسولان كه همواره مبشران داد و آزادي و اخلاق بوده اند. اين ايام فرصتي مغتنم براي همه ي دين داران و عاشقان اهل بيت " عليهم السلام"  است تا با بهره گيري از فرصتِ تغيير احوال در بهار جان ها ضمن سوگواري براي صديقه كبري، حضرت فاطمه "سلام الله عليها" و تامل و تعمق در آموزه هاي آن گوهر پاك خلقت و درس آموزي از آن دلداده ي ولايت در راستاي تبعيت محض از ولايت مطلقه ي فقيه و پاسداري از ارزش هاي ناب ولايي،  انس خود را با ميراث گران قدر خاندان عصمت و طهارت " عليهم السلام "  فزون تر نمايند.
ضمن آرزوی صحت، عافیت، پویایي و توفیق براي آحاد مردم عزيز در سراسر ايران اسلامي و مازندران سرافراز، در بدایت سال و نوروزي ديگر از سویدای دل و جان از پروردگار سبحان مسالت می نماییم: حول حالنا الی احسن الحال.
 

ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 1 فروردين 1392
شه بوته یا وره دیکته هکردنه ؟خله خار بیه ونه نمره اگه تقلب نکرده بو هسته 25/11باتشکر

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.